Znalazłem na forum głównym gry taki poradnik ZROBIONY PRZEZ KOLOROWĄ i wkleiłem go tutaj. Wkleiłem wszystko dokładnie jak napisała Kolorowa.
Witajcie. Ja i -magda- wymyśliłyśmy poradnik, który przyda się większości graczy, a mianowicie "jak szybko wbić 50 poziom". Będzie nam potrzebny przede wszystkim czas, więc najlepsza data to weekend.
Poradnik dla wojownika .
1 poziom: Zabijamy 3 króliki. Uwagi; Leczymy się mięsem, które nam wyleci. Plusy: Mięso leczy nam życie, które straciliśmy. Minusy: Nic. Elita; Nie ma. Questy; Idziemy do namiotu pancernego Waldka. Jego żona prosi o 10 udek z królika. Przynosimy udka. Dostajemy cheb, punkty doświadczenia i złoto.
2 poziom: Zabijamy 4 króliki. Uwagi; Aby zdobyć troszkę pieniędzy na ekwipunek, pozbieraj leżące w wiosce przedmioty takie jak mięso, nagietki, szałwie, koniczyny. Plusy: Mamy z tego sporo pieniędzy. Minusy: Praca monotonna. Elita; Nie ma. Questy; Nie ma.
3 poziom: Idziemy do medyka i zabijamy 4 świerszcze. Uwagi; Po zabiciu świerszcza idź do medyka. Plusy: Nie ma. Minusy: Trzeba cały czas chodzić do medyka. Elita; Nie ma. Questy; Zabij 12 świerszczy dla medyka. Złoto i exp.
4 poziom: No i mamy 4 poziom. Idziemy na młode żuki i zabijamy 5. Uwagi; Ludzie najczęściej wybijają młode żuki, więc jest ich mało. Plusy: Nie ma. Minusy: Nie ma. Elita; Nie ma. Questy; Brak informacji.
5 poziom: Dalej zabijamy małe żuki i dobijamy do 6 poziomu. Uwagi; Tym razem musisz zabić ich więcej. Plusy: Nie ma. Minusy: Nie ma. Elita; Nie ma. Questy; Brak informacji.
6 poziom: Dobijamy do siódemki na żukach. Uwagi; Mamy już jakieś grosze, więc idziemy kupić EQ. Plusy: Wiemy już co nieco o expieniu. Minusy: Elita; Questy;
7 poziom: No cóż, nadal zabijamy żuki. Uwagi; Plusy: Minusy: Elita; Questy;
8 poziom: Mamy jakieś tam EQ, więc idziemy na jelenie. Uwagi; Jelenie są poza wioską. Questy;
9 pozom: Kupujemy nowe EQ, expimy na jeleniach. Uwagi; Zacznij wybierać się w podróż i uciekaj z wioski. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
10 poziom: Gotowy/a? To idziemy na szare wilki. Uwagi; Musisz mieć dobre EQ. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
11 poziom: Wybieramy się do Ithan i Torneg robić questy. Uwagi; Musimy znać drogę. Plusy: Minusy: Elita; Questy; Teleport do Ithan (10 lvl) – płacimy 1k złota i dostajemy 309 expa. Zabić szczury zza domu Unila (11 lvl) – zleca prawy strażnik przy bramie. Zabij: Szczur* (0/5) - 393 expa, 700 złota i pierścień szczurołapa. Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl) – napełnij wiadro wodą > wieśniak przy studni – odszukaj Krasulę i daj jej pić – wróć do babci i do Krasuli, by ją wydoić – z mlekiem do babci, a potem do kota, by się napił – dostaniemy ~928 expa i skórzane rękawice siły. Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) (10 lvl) – odszukaj Dena – jest za rzeką w Torneg – wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” – da chustkę i mamy wrócić do Dena – „...kocha i się zmieni...” dostaniemy hełm – i wracamy do Lidii – dostaniemy perłę i 1001 expa i 20 złota.
12 poziom: Idź do groty w Zniszczonym Opactwie (południowy-wschód) Uwagi; Musimy sobie kupić dobre EQ. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
13 poziom: Idziemy expić na miśki (16 poziom). Uwagi; Jest ich sporo w Orlej Grani i Niedźwiedzim Uskoku. Questy;
14 poziom: Dalej expimy na niedźwiedziach, ale staramy się dedać pancerniki z 16/19 lvlem. Uwagi; Kupujemy nowe EQ. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
15 poziom: Idziemy na nieumarłych, jak dajemy radę. Uwagi; Musimy mieć b.db EQ na 15 poziom! Plusy: Minusy: Elita; Questy;
16 poziom: Expimy na nieumarłych. Uwagi; Musimy iść wcześnie rano lub późno wieczorem. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
17 poziom: Nadal nieumarli. Uwagi; Musisz mieć sporo mixów. Plusy: Minusy: Elita; Questy;
18 poziom: Idziemy do Eder na demony (22,23 lvl). Uwagi; Tylko walka turowa. Mixy kupimy w Eder u (podamy). Plusy: Minusy: Elita; Questy;
19 poziom: Dalej demony. Uwagi; Musimy mieć mnóstwo mixów oraz około 50k na nie. Questy;
20 poziom: Nadal demony. Uwagi; Zgrupuj się z kimś o swoim lvlu. Szybciej pójdzie. Questy;
21 poziom: Exp na demonach. Uwagi; Możesz pakować manatki. Questy;
22 poziom: Przenosimy się za Karka-Han, a mianowicie na Zulusy. Uwagi; Kupcie 2 torby, które mają po 10 miejsc, bo braknie na mixy. Questy;
23 poziom: Nadal Zulusy/Mulusy. Uwagi; Mixy musisz mieć leczące 850 z Mythar. Questy;
24 poziom: Mulusy/Zulusy. Uwagi; Przygotuj się na zmianę środowiska. Questy;
25 poziom: No i idziemy na Gobliny. Gobliny są w Lesie Goblinów. Uwagi; Weź osobę do grupy, bo gobliny to elity. Questy;
26 poziom: Nadal Gobliny. Uwagi; Gobliny są często wybijane. Questy;
27 poziom: Gobliny, ale jedna zmianka, możesz sam/a expić. Uwagi; Chcesz sam/a bić? Weź grupkę przyjaciół, proś o pvp, a oni padną. Questy;
28 poziom: Nadal gobliny. Uwagi; Exp, exp. Questy;
29 poziom: No i się przenosimy. Idziemy na Ghule. Uwagi; Idź w grp. Questy;
30 poziom: Nadal exp na Ghulach. Uwagi; Idź sam. Questy;
31 poziom: Exp, exp.. Ghule. Uwagi; Bij grupy. Questy;
32 poziom: Zmieniamy miejsce expa. Idziemy pod Ithan na orki! Uwagi; Weź kogoś do grupy. Questy;
33 poziom: Orki, nadal w grupie. Uwagi; Uważaj na orki 46 i 46 (grupa). Questy;
34 poziom: Orki dedaj już sam. Uwagi; Zacznij się pakować. Questy;
35 poziom: Przenosimy się na warany/gnomy. Uwagi; Warany są za Eder, a gnomy są przy Mythar. Questy;
36 poziom: Gnomy i warany. Uwagi; Masz blisko do Mythar. Kup mixy. Questy;
37 poziom: Exp na samych gnomach. Uwagi; Jeśli chcesz, to stój na elicie (nazwa). Questy;
38 poziom: Gnomy. Uwagi; Musisz mieć sporo kasy. Questy;
39 poziom: Ostatni poziom expienia na gnomach. Uwagi; Kup mnóstwo mixów, lecimy gdzie indziej. Questy;
40 poziom: Znów zawitaliśmy mapki pod Ithan. Tym razem wybieramy się na kobry/ harpie. Uwagi; Polecamy wziąć kogoś do grupy. Questy;
41 poziom: Podedaj kobry/grzechotniki, ale już sam. Uwagi; Uważaj na dedaczy. Questy;
42 poziom: Nadal kobry i grzechotniki. Uwagi; Weź osobę broniącą cię. Questy;
43 poziom: Idź na harpie w grupie. Uwagi; Weźcie jedną osobę z wysokim poziomem. Questy;
44 poziom: Orły, olbrzymy, tygrysy śnieżne. Uwagi; Oczywiście w grupie. Questy;
45 poziom: Orły/olbrzymy. Uwagi; Grupa. Questy;
46 poziom: Galarety w Zapomnianym Szlaku. Uwagi; Weź osobę z lvlem bliskim twojego i jedną broniącą. Questy;
47 poziom: Galarety. Uwagi; Osoba broniąca potrzebna będzie. Questy;
48 poziom: Przenosimy się na Koboldy, są niedaleko Nithal. Uwagi; Idź w grupie. Questy;
49 poziom: Oczywiście koboldy. Uwagi; Idź sam. Questy;
50 poziom: Idź na koboldy, ale sam! Uwagi; Musi być ktoś, kto wybija grupy. Questy; gry taki poradnik ZROBIONY PRZEZ KOLOROWĄ i wkleiłem go tutaj.
|